HTML

Vénember

Friss topikok

  • Katibarát: hoppácska, lemaradtam, mijeza a belső tudósítás a magyar egészségügyről (vagy csak K bác... (2014.01.07. 19:53) Válogatás: Pillanatkép
  • Lí: Boldog új évet neked is! :) (2014.01.01. 16:20) 2014 B.U.É.K!
  • Katibarát: Boldog Új Évet kívánok, egészségben, szerencsében, örömben, bőségben:)))** (2013.12.31. 05:50) Mandulás paralelogrammák
  • palomanegra: ...lapát is kellett volna...:) (2013.12.28. 20:59) Esõ
  • Vénember: Hát az úgy vót, hogy eddig egy "Huawei dongle" nevezetű mobil izével használtam az internetet... (2013.12.26. 23:28) Huss!

Címkék

Hedera helix

2013.12.27. 19:05 Orbán Gábor

A közelmúltig volt egy kis reményem, hogy a Freeblog ha csak olvasásra, de fennmarad még egy ideig. Abból gondoltam, hogy elrejtettem benne egy kis jelet ami azt mutatta nekem, hogy bár nem találom, de valahol még egy mûködõ szerver õrzi az adatokat. Aztán pár napja ez a jel megszûnt. ( az volt a jelem, hogy a sablonomba a borostyánokat a freeblogos felületrõl építettem be. Tehát ahányszor beléptem a blogomra, ha láttam a borostyánt akkor tudtam, hogy a free még él. Szunnyad valahol, de él. Pár napja nem mutatkozott, ezért végleg a blogol felületrõl van már csak a borostyánom :-( .) Valószínûleg a Freebloggal együtt. Már nem ad életjeleket nekem. Ok! Beletörõdtem!

Vagy mégsem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://venember.blog.hu/api/trackback/id/tr795946478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása