HTML

Vénember

Friss topikok

  • Katibarát: hoppácska, lemaradtam, mijeza a belső tudósítás a magyar egészségügyről (vagy csak K bác... (2014.01.07. 19:53) Válogatás: Pillanatkép
  • Lí: Boldog új évet neked is! :) (2014.01.01. 16:20) 2014 B.U.É.K!
  • Katibarát: Boldog Új Évet kívánok, egészségben, szerencsében, örömben, bőségben:)))** (2013.12.31. 05:50) Mandulás paralelogrammák
  • palomanegra: ...lapát is kellett volna...:) (2013.12.28. 20:59) Esõ
  • Vénember: Hát az úgy vót, hogy eddig egy "Huawei dongle" nevezetű mobil izével használtam az internetet... (2013.12.26. 23:28) Huss!

Címkék

Huss!

2013.12.26. 00:33 Orbán Gábor

Megjött a Jézuska. És a Karácsony már el is inalt. Huss! És már itt sem volt. Még idáig sosem volt olyan Karácsonyom, amit egyedül kellett töltenem. Ez volt az elsõ. Se fa, se ajándék hegyek se a szokásos sütés-fõzés. Nem volt hal, nem volt beigli. Semmi ünnepi nyamnyam. Éppen csak annyi, hogy ne érezzem elhanyagolva magam. A család szanaszét. Bár a lányaim együtt ünnepeltek, és egy pirinyó ideig ebben én is részt vehettem a Skype segítségével. Aztán ugyanilyen módon édesanyámmal, Dócival, majd a tesókámmal is beszélgettünk, úgy hogy ha jobban meggondolom, nem is voltam én egyedül. Csak nem egy légtérben. Szép csendes napok voltak. Rengeteget aludtam. És ez jót tett nekem. Na nem lettem szebb, de kipihentebb igen. És már ez is valami. Most a téli szünetben a "gyermekmegõrzés" lesz a fõprofilom. Pótpapi minõségemben fogom múlatni az idõt Januárig. Az ezzel járó házimunka kitölti majd a napjaimat, tehát unatkozni sem fogok, és ezt a "virtuális izét" amit az emberek "idõ"-nek neveznek is gyorsabban tudom majd magam mögött. Sürgetem, mert 30-án hozzák végre a vezetékes "unlimited" wifimet. És akkor majd megnyitogatom azt a rengeteg üzenetet amit Muksitól, és más barátaimtól kaptam. Na nem is az üzenet maga, hanem a velejáró mellékletek zabálták eddig a kis egyenlegecskémet. Ezután ez legalább nem lesz. Mármint a zaba. És a nappalok is hosszabbak. Észrevettétek? :-)

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://venember.blog.hu/api/trackback/id/tr675946481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boróka59 2013.12.26. 13:02:32

Sokat gondoltunk Rád. Emlegettünk is biza. Jobb és szebb új esztendőt kívánunk mint az idei volt. Vigyázz magadra! Ölelünk szeretettel Gájer family

Vénember 2013.12.26. 20:49:25

Kölcsönös! Csak nekem nem volt kinek emlegetni... Az új év meg jobb lesz nyugi! Legalábbis ezt kívánom Nektek!

...égnéző... 2013.12.26. 22:20:12

hogyisvanez? ...vezetékes "unlimited" wifimet... ez új számomra. de mindig is tudtam, hogy van még mit tanulnom... egy a lényeg öregfiú, megvagy és más nem számít...

Vénember 2013.12.26. 23:28:38

Hát az úgy vót, hogy eddig egy "Huawei dongle" nevezetű mobil izével használtam az internetet. De ez bizony igencsak véges mennyiségű adatforgalomra adott nekem lehetőséget. Amikor az a vég bekövetkezett, akkor semmi figyelmeztetés, csak levett a számlámról egy csomó pénzt, ÉS LEÁLLT! Most megrendeltem egy ISDN vonalat. Adnak egy KORLÁTLAN (mennyiségileg) internet hozzáférést ami a lakásban egy WIFI router formájában lesz jelen, valamint egy tök fölösleges telefont. A vicc az, hogy a telefonért kell fizetnem, a WIFI egy évig ingyenes. Na ezért hívom vezetékes WIFI-nek, mert a WIFIig "dróton gyün a petró" Onnan persze hogy nem, de így legalább Neked is volt lehetőséged egy jó kis kommentre! Boldog új esztendőt, az új munkahelyedhez pedig sok-sok szerencsét kívánok!
süti beállítások módosítása