HTML

Vénember

Friss topikok

  • Katibarát: hoppácska, lemaradtam, mijeza a belső tudósítás a magyar egészségügyről (vagy csak K bác... (2014.01.07. 19:53) Válogatás: Pillanatkép
  • Lí: Boldog új évet neked is! :) (2014.01.01. 16:20) 2014 B.U.É.K!
  • Katibarát: Boldog Új Évet kívánok, egészségben, szerencsében, örömben, bőségben:)))** (2013.12.31. 05:50) Mandulás paralelogrammák
  • palomanegra: ...lapát is kellett volna...:) (2013.12.28. 20:59) Esõ
  • Vénember: Hát az úgy vót, hogy eddig egy "Huawei dongle" nevezetű mobil izével használtam az internetet... (2013.12.26. 23:28) Huss!

Címkék

ÓÓÓhogyazaaa!

2013.11.23. 06:59 Orbán Gábor

Ma hajnalban korán felriadtam az ablakom alatt serénykedõ köztisztasági munkagép zajára. Mivel ilyenkor már visszaaludni nem tudok, leültem hát a géphez, és írni kezdtem. Annyira belemelegedtem az írásba, hogy majdnem kiszaladtam az idõkorlátom keretei közül. Mert tudjátok meg, ennek a blogszolgáltatónak van egy olyan "szolgáltatása", hogy ha bizonyos idõnként nem mented el az írást, akkor egész egyszerûen kiléptet a blogról, és minden elúszik amit addig írtál. Nos ezt a korlátot egy folyamatjelzõ kíséri, ahol láthatod, hogy még mennyi idõd van zseniális szellemi terméked biztonságba helyezésére. Ma reggel akkor figyeltem föl amikor már csak kb. egy centi üres hely volt a lassan elõrearaszoló folyamatjelzõ csík elõtt. Mit tesz ilyenkor egy jóhiszemû blogger? Hát nyom egyet a "blogd be" gombocskán. (halkan megjegyzem, hogy ezeknek a gombocskáknak az a hülye szövege ami van nekik, már egy kicsit árulkodó arra nézvést, hogy akik ezt a blogot (is) szolgáltatják valahogy nem állnak a helyzet magaslatán ami a jóízlést illeti)

Szóval nyomtam egyet, és ez a TETÛ BLOGSZOLGA egyszerûen kisöpört a rendszerbõl idõ elõtt, és a szemétbe hajította csodálatos remekemet amit ma hajnalban "vetettem gépre"

Hát bizony az elsõ (és utolsó) gondolataim nem a kedves blogszolga további kellemes életérõl, hanem inkább annak állati módon való elvesztésére felszólító ezerféle jótanács, valamint a nõnemû felmenõjének korábbi munkaköre körül forogtak.

De mindhiába! Mert hiába írtam le Bélánk újabb sosrsfordító kalandjait, hiába találtak a nyomozók humán eredetû testrészt a levesben, minderrõl egy ideig a kedves olvasóknak maximum halvány sejtelmei lehetnek csupán, mert hogy én azt itt mégegyszer rövid idõn belül nem gyûröm billentyûzetbe, az biztos!

Nem lehet azt már mégegyszer ugyanúgy visszaadni! Jobban meg csak akkor, ha megnyugszom. De ahhoz minimun kétszer meg kellene locsolnom a virágokat a blogszolgáltatóm sírján! Hogy d....ne meg!

Persze nem vagyok ám én ilyen rosszindulatú, vérszomjas, és közönséges!

Csak egy picit ingerült.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://venember.blog.hu/api/trackback/id/tr835946508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pascal9 2013.11.23. 08:18:36

Mondanék pár észrevételt és gyakorlati tanácsot, de te annyira el vagy telve az írói és emberi büszkeségeddel, úgyhogy megérdemled ezeket a bakikat, hiszen még a kudarcok sem késztetnek alázatosságra.

Vénember 2013.11.23. 11:41:32

Kedves Pascal9! Fogalmam sincs, hogy ezt az "eltelve" dolgot ugyan miből következtetted ki, de biztosan úgy van, ha Te úgy látod. Én viszont úgy látom, hogy eltelve maximum azzal a kis rántottával vagyok, amit az előbb ettem meg egy kevés hagymával, kolbásszal, és saját sütésű zsömlével. Ha meg mondanál, akkor nosza! Vagy ha nem akkor meg minek is jártattad? Szívesen veszek mindenféle tanácsot. Egyébként ismerem a trükköket. Azt is, hogy ha elveszett, hogyan hozzuk vissza. Ez esetben viszont nem sikerült. És nem is ezért vagyok mérges. Nem a saját zsenimet sajnálom, hiszen az végtelen mint a szerénységem, és az alázatom. Azért vagyok dühös, hogy ha egyszer az a szemétláda blogszolga kitalálta ezt a folyamatjelző dolgot, akkor az az izé miért lop meg, ha még a végére sem ért? Vagy netán van valami közöd ehhez a blogszolgához? Add át neki üdvözletemet! És tolmácsold kérlek, hogy menjen kapálni ahelyett, hogy olyan dolgot csinál amihez nem ért. Vagy a kapát sem ismeri? Akkor meg üljön be egy sarokba ölbetett kézzel, és maradjon csendben vagy ötven évig. Abból nagyobb baj nem lehet. Te pedig gyakorolj! Gyakorold megkülönböztetni az öniróniát az önteltségtől! Hidd el, nem fog ártani! Egyébként pedig köszönöm, hogy vetted a fáradságot, és benéztél hozzám. Gyere máskor is! Szívesen látlak!

Clear 2013.11.23. 16:49:35

Én egy ideje már csak Wordbe írom a dolgokat, aztán amikor be akarom blogolni, ctrl+c illetve ctrl+v. Így akárhogy nézem, semmi esélye, hogy elvesszen. Abban a piszok kis csíkban nem lehet bízni, rosszul van ütemezve.

Vénember 2013.11.23. 17:41:48

Teljes mértékben igazat adok Neked! Én sajnos mindent a bizalomra építek. Amíg egyszer... Most volt itt az egyszer. Többször nem fordul elő. De megvan a véleményem... Lehet, hogy egy igazi blogszolgáltató után kellene nézni.

junik 2013.12.03. 19:28:23

blogspot? :-))

Vénember 2013.12.03. 19:43:21

nemtom nemtom nemtom nemtom...
süti beállítások módosítása